Tisdag

Hejsaaan
Sitter och äter frulle. Tog nyss en tugga utav vidrigaste avocadon jag någonsin har ätit. Nära att spy.
Om exakt tio minuter ska jag möta Frida nere vid vägen så ska vi cykla in till stan. Skall chilla litt.
Sen från ett eller två, lite osäker på tiden, så ska jag träna med gruppen. Sen har jag vanliga träningar ikväll också så kommer bli kvar på dansskolan till klockan nio ikveeel. heeh. Im gonna die.



Och justja, har glömt sagt det, men jag har klippt page! Riktigt nöjd faktiskt

Kommentarer
Postat av: Klas

Oj gud :O Du passade verkligen i page! Ser nästan ut som en annan person!

2011-04-20 @ 19:56:12
Postat av: Lisa

Håller med Klas, verkligen snyggt ;D

2011-04-20 @ 19:56:52
Postat av: Anonym

jaa, ser ju nästan ut som en annan person :// wierd

2011-04-20 @ 19:57:17
Postat av: Linda

Jätte snyggt :)

2011-04-23 @ 19:54:06
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0