Skjut mig i pungen

Har humörsvängningar x1000 just nu. vet ej varför. tonårshormoner kanske :P;) I'm a teenager what? Har varit på bio med sir och amanda ikväll, vi såg in time. den var inte värd en hundring av mitt studiebidrag kan jag ju berätta i alla fall.

Vill även berätta att jag har nackspärr. Headbangade konstant i ungefär fyra timmar i fredags. Dagens ungdomar alltså:) Kommer ju inte kunna vara med på idrotten imorgon i alla fall :)

Peace out mathafuckas :)

Skriver bara inlägg när någon av mina vidriga vänner säger att jag inte har skrivit på ett tag:) nu var det johanna, så det här inlägget är tillägnat dig puss o hej leverpastej:)l

Kommentarer
Postat av: l

sluta va full i skolan

2011-12-05 @ 00:52:39
Postat av: ovisa

hej

2011-12-05 @ 00:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0