:p

Hejhej allihopa!
Ingen kvar som läser mig blogg osv. Men jag ska börja blogga igen, fick beställning från frida sattt.
Nej men jag har ju varit borta ett tag, var på Jersey i tre veckor, och har vart i stockholm och lite sånt. Kommer komma lite bilder från det osv.
Var hos Matilda igår kväll/natt, partyparty, hon kom hem från cali i onsdags, vart där i en månad så de va nice att träffa henne igen XD asså de vart väl lite kaoz osv, men de va nice. Hade ett litet snack med min vän elin också, skönt att saker och ting ordnade upp sig. Sen att jag vill halshugga en annan, tömma huvudet på blod och stampa på det är väl en annan femma.
Nu ska jag dricka kaffe och kolla på sex and the city, kollar igenom alla avsnitten.
hörs hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0