Lördag

Tävling i Lördags. Gick upp 05.00 prick, det var skönt och jag var inte alls trött... elle? kunde icke sova i minibussen på vägen till västerås heller för jag satt i mittten och varje gången jag höll på att somna till hörde jag Linnea ba, haaahaa kolla Pernilla.
Gick sådär på tävlingen för mig, kom två platser ifrån prick. Men Anna och Moa vann i paren, Nathalie fick prick och gick upp i guld och Linnea fick prick och gick upp i star!
tävlingen var färdig vi halv åtta ungefär, stannade på donken på vägen hem. rutin.
När jag kom hem var jag så trött så jag började blöda näsblod häähä.


Elin påvägen dit.

Naturaren Johanna.. pluggar matte...

jag och johanna

Jossan

Linnea. heehe lurade henne att hon hade en stor fläck i pannan.

Hanna



Kommentarer
Postat av: Johanna

Linnea är inte smart hon eller ! det syns tydligt att mitt ben är bredare än ditt !

2011-03-29 @ 15:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0