melodifestivalen

åååh, vaknade nyss, blev precis som jag inte ville att jag sov bort hela dagen. jobbigt.
ska i varjefall äta mat nu, ska bli gött. senare vet jag inte om jag ska vara hemma eller om jag ska till frida och kolla på melodifestivalen. alla är så slappa så jag vet inte om det blir något av det.

jag tycker i alla fall att danny ska vinnatjooho. det skulle nog gå bra för honom i eurovision! jag tycker att the monikers låt är bra också. haha han ser ut som ett litet ägg och låten sätter sig på hjärnan direkt.






känner mig häftig som kollar på melodifestivalen..

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-13 @ 01:31:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0