Mysimysi

Vart ju sjuuukt stekigt idag. Åkte till stan med Maja och Frida efter skolan, kikade lite, sen fikade vi på george, mysigt dä! Vid sex någongång åkte Maja hem, jag och Frippe kollade lite mer. Hittade en tröja som jag tror att jag skall haffa imorgon. Wihi. Köpte mig en cola sen åkte vi hem. Hämtade cykeln vid skolan, när jag cyklade hem kom det ett stort gäng, säkert typ 30 stycken överdriver inte, med gubbar som åkte på gamla moppar?? Haha orkar inte. Chillade på balkongen med Mikaela när jag kom hem, drack min cola, läste en bok om 9/11 som pappsen min hade lånat åt mig osv.





Det sjuka är att de två senaste bilderna är tagna klockan halv åtta ikväll??? Sjukt säger jag ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0