I don't mind that you only call me when you want

Jag har två saker jag är väldigt irriterad på just nu, så jag tänkte helt enkelt dela med mig utav dem, here wo go bitches

1. Vi har en engelskauppgift som ska vara inlämnad på torsdag, det ska vara 600 ord så det är ju egentligen inte så mycket. Men nu är det så att jag hade skrivit ungefär 400 ord, och den är spårlöst försvunnen från min dator. Helt borta bara. Och för andra gången är det också, förstår inte vad felet ääär. Måste skriva om den för tredje gången nu.

2. Jay i Extreme Home Makeover. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som irriterar mig med honom, men en stor del är nog att han skriker hela tiden, och sättet han skriker på, tål honom bara inte. Förresten stör jag mig nog allmänt på det där programmet. Allt är så tillgjort och alla är så snälla och söta och ska hela tiden börja gråta och kramas och fjanta.

hehe ja, har inte mycket mer att säga. Mer än att jag ska ta mig en tupplur.


Sitter på skoldatorn, så blev någon random bild bara:P:PPp Känner lite som han på bilden nu iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0