Figured out why sundays feel like ages

Assså tjena bröder!! har haft ett så jävulens bra lov kan jag lova er;) bror;) men men, back to the reality nu så att säga. Ska tydligen till Hagaströms ip imorgon men har INGEN aning om vart det ligger:S shit. AJA.. Här får ni lite bilder från mitt lov. Skriver under vad det är på bilden så att ni fattar ;)
Här var vi alltså och sa adjö till Hasse som ska flytta till Afrika i ett år, snyft:/:'(
Jag och en katt, på lördagen var detta:)<3
jag i kattens mössa och maja
'
Här fick vi för oss att åka på utflykt till Borlänge, blygt
En av alla myskvällar, försökte även vara lite nyttiga här
Stockholm i fredags med BRÖDERNA
Hade återförening med moe igår. Det var en helveteskväll som jag önskar aldrig ha hänt.
Nu är det sleepytime;) godnatt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0