Visste du?

Att jag var - ute alldeles nyss
Att jag vill ha - lys melk i min mun NUUU
Att min senaste kyss - va inatt..
Att jag lyssnar mest på - musicooo
Att jag pratar - normalt mycket och säger väldigt viktiga och vettiga saker
Att jag inte gillar - sånadär lakritsrullar
Att min bästa vän - heter helena i mellannamn
Att kärlek är - så jävulskt jobbigt för det mesta
Att jag gillar - att sova
Att jag alltid kommer att - vara så jäkla häftig
Att jag är hemligt förälskad i - mor din
Att jag sist grät var - inatt
Att min mobiltelefon - är vit och röd och jättejobbig
Att när jag vaknar på morgonen - brukar jag hit the znoooz ungefär fem gånger innan jag går upp
Att innan jag går och lägger mig - tar min meducin
Att ikväll ska jag - gå och lägga mig:PP
Att imorgon kommer jag - behöva gå upp senast halv tio
Att jag hoppas - att jag kan sluta bry mig om vad alla andra tycker om mig så mycket
Att jag verkligen vill - ha sommarlov NUUU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0