Svar på tal

Anonym om Jag hjärta katter:
Hur många katter hade du tänkt samla ihop innan du skulle höra av dig till tidningen? :)

Svar: Jag har samlat sedan skolan började och har fått ihop till tio stycken. Hade tänk mig ungefär femton stycken sen är jag nöjd!



Anonym
om We can be heroes, just for one day:

DÅ vet man att man inte ska lyssna på dig nå mer då:P Är det verkligen sant att du samlar på döda katter då, elr mytar du om det också? :P

Svar: Det är verkligen sant, en sådan allvarlig sak skulle jag aldrig myta om min kära anonyma vän:)


Kommentarer
Postat av: anna

tycker det du gör är jätte bra!

jag älskar katter!

men jag undrar bara, om du hittar en katt när du är ute, hur får du då med den hem?

tar du den med på en gång i typ en påse eller hämtar du den senare?..

2011-10-25 @ 23:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0