We can be heroes, just for one day

 

Halloj allihoopaa. Kom nyss hem från träningen, det var kult, nu ligger jag och pratar i skype med elin, elin och ogge ädde. Jag ska snart läsa lite om olika ideologier, har seminarium på det imorgon tydligen.

Jag ska börja ljuga as mycket, bli värsta mytaren. Om jätte onödiga saker, kult va?? Typ, idag vaknade jag klockan halv sju, sen säger man tjejeer jag ljög, jag vaknade sju. Eller typ, jag har nybäddad säng, så har man inte det :))) Jag ljög i lördags för elin om att jag hade fått en ring av min mamma tidigare på dagen. Hon ba, men hon hade den igår i skolan ju? Då sa jag, okej jag ljög, jag fick den i förrgår, hehe...

Jaja. vet inte vad jag babblar om nu, fett random jag e :P

Borde nog slänga in handduken för idag egentligen, inte sovit så mycket dom senaste dagarna. Men man är väl hc.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

DÅ vet man att man inte ska lyssna på dig nå mer då:P Är det verkligen sant att du samlar på döda katter då, elr mytar du om det också? :P

2011-10-24 @ 23:28:34
Postat av: duärdum

ingen gillar en ljugare. sluter vänskapen dirrekt. dedär med ringen va mycket lågt. elin ericsson förtjänar bättre!!!!

2011-10-25 @ 00:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0