En onsdags lista

Namn: Pernilla
Piercingar: Har ingen, om man inte räknar med öronen
Tatueringar: Nope
Längd: 172 cm
Skostorlek: 37.
Hårfärg: Blond
Fräknar: Yesbox, på sommaren
Motto: Typ, Hellre ångra något man gjort än att ångra att man aldrig gjorde det.
Kär? Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jo, ibland så.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland så.
Vilket schampo använder du? Aussie för långt hår
Vad är du rädd för? Bli mördad/våldtagen när jag är ute ensam, att någon i familjen eller nära vänner ska dö, inte lyckas i livet osv
Gillar du berg- och dalbanor? Jaa!


Senaste…
Filmen du hyrde? Tror det var The last excorsism.
Filmen du köpte? Måste vara min desperate housewives-box som jag köpte i vintras.
Låten du hörde: You can call me al. Hehe
Låten du laddade ner? Tror det var Om sanningen ska fram.
Personen du ringde? Mikaela.
Personen som ringde dig? Pappa.
TV-program du såg? Greys anatomy
Person du tänkte på? En duuuude



Favorit…
Låt: Alla låtar på Veronica Maggios senastee jao:P^^
Sak att göra: Skratta, sova, äta, dansa
Sport: Alla utan boll typ
Kläder: Coola, häftiga och sköna ska dom vara iaf
Film: 500 days of summer, Lords of dogtown
Bil: Jaa, en bil ba.
Serie: Dh! givet de



Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Jaja, ungefär två gånger.
Gråtit över en flicka? Jodå.
Ljugit för någon? Hehe, såklart
Varit i slagsmål? Hela tiden, varje dag.
Blivit arresterad?
Träffat någon från internet IRL? Nä, det har jag nog inte



Antal…
Gånger du varit kär? Riktigt kär har jag varit 2 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? En gång.
Hjärtan brustet på grund av dig? En halv kanske, inte vet jag.
Tjejer du kysst? Kanskee, 3-4?
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha, ingen aning. Måste ju vart några gånger när jag fyllt år i alla fall





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0