11/11-11

Ja, i fredags då kära vänner har väl ingen missat att det var den 11 i 11 2011. Vi bestämde oss för att fira den stora dagen med att åka ut i skogen i Hedesunda och basta. Vi tog bussen mot Hedesunda klockan 17.16, satt på den i cirkus en halvtimme sen hoppade vi av i Finnböle. Vafan är det för jävla namn egentligen? Tänker typ på finnar och bölder när jag hör det. Och där stod vi efter stora vägen och höll på att frysa ihjäl tills pöjkarna kom och hämtade oss med deras super-epa. Jag, Elin och Maja vägrade att sitta på flaket som de äkta damerna vi är så vi trängde ihop oss i framsätet. (Vi fick veva ner rutan så att maja kunde ha sina ben utanför). Vi åkte en bra jävla bit innan vi kom fram till han där vi skulle vara. Där började vi basta och annat roligt. Det vart ashalt i bastun efter ett tag, så när jag skulle gå ut därifrån halkade jag och slog mig, därför jag har så ont i min fot... plus att jag har fått världens blåmärken på röven, är typ svart nu:)) sen spårade alla, några sprang nakna ute på gården, någon försvann och satt i en stenhög, en annan ramlade utomhus och började blöda på benet och satt inne i köket och grät i sin ensamhet. Vid ungefär halv tolv fick vi för oss att dom skulle köra in oss till Hedesunda där bussen gick. Vet inte varför vi ville dit så tidigt eftersom bussen gick vid ett men ja. Jag gav Elin en rundtur där jag gick på lekis, sen hängde vi vid ica( hahha) så jäkla glad att jag inte bor i hedesunda... När vi kom till Gävle åkte jag, Frida, Elin, Mohamed och Kalle hem till Elin och sov.


Här är jag och Elin när vi försöker vara snygga

Här försökte vi se lite crazy ut

Här försöker Elin se sexig ut

Här glömde Elin bort att hon tog kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0