man måste bära en rymd på axlarna

Hej alla punghuvuden.
Har legat i min säng i tre dagar nu och varit sjuk. Det har ägt mitt liv, NOT! Dessutom var vi lediga idag men jag ligger här och ruttnar :) Duschade nyss, det var första gången sen i lördagskväll, och jag hade inte tvättat håret sen i fredags. Fräsh=jag. Hur stavar man fräsh egentligen? Fresch, fresh, fräsch, fräsh? Har jämt undrat det, så snälla ge mig ett svar!!! Funderar på om jag ska träna ikväll, skulle vara kult, men jag vet ej om jag orkar. Är helt slut efter att jag duschade :p

S.Y.N.A.B!!!!!!

Här är min kille :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Grymt fin bild!

2012-01-19 @ 19:52:28
URL: http://malleman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0