man ser det från månen, helvetet på jorden

Idag när jag kom hem sa jag till min mamma: mamma, jag har aldrig vägt såhär mycket i hela mitt liv som jag gör nu, jag väger 54 kg. Mamma: aha, okej. sen ungefär 20 minuter senare: Sa du 54 kilo??? jag: Ja, vadårå? Mamma: jaha, det lät så mycket bara.
Tack för stödet mor <3

Sa även till min far att jag hade köpt nya jeans och frågade vad han tyckte om dom, då granskade han mig och sa sedan: Jäklar vilken röv du får i dom.
Jaha, ja tack pappa<3

Vet inte vad jag ville säga med detta. Hejdå

Ps. kanske att dom där fyra kilona har satt sig på min röv, vet inte. Ds


Eller kanske på hakan, det är också ett alternativ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0