Men den gamla goda tiden, nu kommer den aldrig tillbaka

Nu är det slut för idag, tack och adjö för idag, tänk vad tiden gått fort och vad mycket vi gjort ja nu är det slut för idag :) kom ihåg när man sjöng den sången vareviga dag i slutet av skoldagen, det var tider det vill jag berätta för er!! Tider då matilda sparkade extra hårt i gruset för att det inte skulle höras när hon fes, tider då man åt korv till mellis varje torsdag på fritidsklubben och tider då man skickade sina kompisar för att fråga chans. Hujeda mig sånt barn man var hohoo.
Haha fyfan vad tråkig jag är!!!!! KILL ME NOW!!!
Ska sova nu. Har suttit och ätit groteska mängder godis för att hålla mig vaken för att kunna stena färdigt min keps!!! Ska ha den på lördag, då äreee sm hihiehehe.
Har även kommit igång med min novell nu, bättre sent än aldrig är mitt motto inom skolan:)
Och imorgon är det fredag, fysatan vad skönt och fysatan vad snabbt den här veckan har gått!
asså här är en bild på flugan och kepsen jag och lovisa ska ha!! syns kanske inte så bra men men. Och tänk er att jag har sutttit och limmat fast varenda aén av dom där stenarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0