Om du var ett konkelbär skulle jag vara lillfingret som pillar på dig

ASSÅ HEJ, nu har jag packat allt jag ska ha med mig imorgon, gjort den obligatoriska kycklingsalladen och så vidare. Mitt alarm står på 04.45 och jag längtar till den minut då den ringer mer än jag någonsin har längtat till något annat :)
Kommer jag inte heller att somna på bussen. Jag planerar jämt att jag ska sova under bussresan, tar med kudde och allt, men blir det så? nej nej nej!! Hatar mig själv för att jag aldrig sover då.
Har nog glömt att berätta att jag ska till Hallstahammar. Har ingen som helst aning om vart det ligger, så jag vet inte varför jag sa det. Någon av er kanske vet.
Märker även att det är fler och fler som kikar in här. Kanske är det så att ni har förstått hur hysteriskt rolig jag är, eller bara vill se vilka sjuka saker jag har för mig.
Och ni sjuka vider där ute, jag laddar just nu min systemiskameris, så det blir mycket bilder imorgon.
hejdå godnattt
Sitter just nu på skoldAtTeN, så ni får en bild på världens näst snyggaste kille. Eller skoja, men han är snygg, och det är min bakgrundsbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0