Tillbaka till skolan rååå

Alltså jaa, jag börjar ju 08.35 imorgon, men kan icke sova eftersom jag vaknade klockan tre(???) idag. Blev väldigt arg när jag vaknade. Hade tänkt göra massa saker idag, men har istället bara legat i sängen. Med undantag för när mor och far kom hem med kinamat (vi rustar köket så vi har ätit hämtmat ganska ofta under lovet) och när danne och rasmus kom förbi, vet att du läser min blogg danne, hejhej! Hade tänkt plugga under dagen, men har läst ungefär en sida i historia häftet. Busiga jag.
Det här lovet har i alla fall rockat. Rocked your body osv
Och elin du får skylla dig själv när du tar så fina bilder på dig själv:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha fan vad ful den där Elin är!!!

2011-11-07 @ 02:29:22
Postat av: elin

låt mig va

2011-11-07 @ 11:31:03
Postat av: anna

haha den där elin ser ut som en man !!!

2011-11-07 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0