Hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad

Hej!!! Kom hem för ungefär en timme sen, och oj vad jag har pluggat idag alltså, känner mig duktig.

Men nu till en viktigare grej. Mohamed har äntligen erkänt att allt det han skrev var påhittad. Alltså helt seriöst, samla på döda katter? Katter är min största rädsla, eller okej efter blod då, så nej jag skulle inte kunna samla på blodiga döda katter även om jag ville. Och på vilket sätt skulle det egentligen hjälpa katterna?

Hehe, men lite roligt var det, började bli igenkänd som kattsamlaren och grejer.

Sjuka Mohamed som kom på hela grejen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så vadå? du samlar inte på döda katter?

2011-10-27 @ 09:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0