Jag hjärta katter

Hej alla nya läsare! Jag antar att de flesta kommer ifrån Mohameds blogg där han skrev ett inlägg om min vana att samla på döda katter. Tycker det är fint att Mohamed valde att uppmärksammat det jag gör! Jag kan ju meddela att jag förvarar katterna i ens stor frysbox ute i garaget, så ni kan vara lugna, dom ligger inte någonstans och ruttnar. Kan även meddela att jag har hittat tio stycken små stackare sen skolan började. De flesta ligger vid vägkanten. Ni får gärna ställa frågor om det är något ni undrar osv, fritt fram så att säga!!!
här är även en länk till inlägget Mohamed skrev: http://www.nattstad.se/mohamedtouzari?id=1986700





Här är en katt som jag hittade på vägen hem häromdagen:)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många katter hade du tänkt samla ihop innan du skulle höra av dig till tidningen? :)

2011-10-24 @ 23:17:51
Postat av: Anonym

Ska du begrava alla efter du har visat tidningen, eller vad har du tänkt? fint gjort av dig iaf!

2011-10-25 @ 16:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0