Jag lever hellre själv än med någon annan än dig


det hade kunnat varit jag på bilden, men icke sa nicke!! Hade en relativt lugn kväll igår. Jag och Elin lagade asgod mat, kollade på idol och sånt. Sen kom stellan, tim, pontus och filip. Vi körde lite ring of fire och sådant roligt. När dom åkte till stan vid ett tiden tog jag bussen hem och sov. Så jävulskt skönt. Vaknade ungefär elva idag helt totalt utvilad3<<33<3 bästa känslan. Jag och Elin åkte och kollade på när Elins änglar spelade seriepremiär, eller vad det kallas, på korpen. Dom vann tyvärr inte, men sånt är livet. Sen käkade vi på stan och nu har jag bara tagit det lugnt. Ska äta lite pannkisar nu, sen drar jag till Amanda.
Tjohej!!!

Kommentarer
Postat av: anonymous

Dem som ni körde ring of fire med, spelar dem i elins änglar? :) lät sammansatt därför ja frågar :)

2011-10-16 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0