Bang Bang my baby shot me down

Var ju med Björn tidigare ikväll. Han är faktiskt en utav mina bästa vänner även fast vi inte träffas så ofta. Så roligt att vara med honom för han är verkligen helt störd, så kan liksom vara mig själv med honom hääähä.
Vi var ute hela kvällen, från början var det skönt, men sen när solen gick ner vart det så jävla kallt. Hihi ni får icke veta vad vi gjorde, heeemligt. Avled nästan. Nu några timmar och tekoppar senare är jag fortfarande inte riktigt varm. Men ska ta mig en dusch sen slå mig ner i sängen och kolla på senaste avsnittet av glamourama!
Puss och hej.

Koommer kanske inte ha tid att uppdatera imöra. Får la se!


Jag med mina hondar när jag var yngre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0