lördag

igår var jag med johanna hela dagen. Vi va först på stan, köpte lite kuliga grejer. Sen åkte vi hem och käka kina mat. Vi vart sugna på efterrätt så vi tog bussen till konsum och köpte friterade bananer med glass. bussen kom inte tillbaka så vi fick stå och vänta skitlänge. kollade lite på film hemma hos mig sen, chilla baaa. Agnes kom och hämtade oss, åkte till Johanna, skulle kolla på film men vi kom på att vi hellre ville ha godis än morötter så vi åkte in till stan, hyrde film och köpte godis. The last excorsism, sjukt läskig, för det va typ som en dokumentär men det hände massa sjuka grejer. tänkte att hon skulle stå på min balkong sen när jag sov...
märkte under dagen att jag var helt röd i ena ögat och senare började det klia och svida, så jag har antagligen ögoninflammation, fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0