Kom inte på någon rubrik

Ska gå och lägga mig nu... KUL VA? Nejmeeeen, känns inte som att jag har något intressant att säga. Eller spexfotot va ballt idag. Vi borde lätt vinna. Alltså vi fick reda på det i måndags, rätt bra styrt ändå?? Fast inte så kul att det va typ 0 grader ute.

Tränade med gruppen efter skolan. Börjar gå rätt bra nu hehe. Synnttd att vi va tvungna att göra om dansen för att vi vart två till nu såhär innan tävlingen. Men det är ju bra att vi är sju nu så. Plus att våra kläder är myyycket snyggare nu när vi var tvungna att göra om!! Hehe försöker tänka positivt.

Har jävulskt ont i magen också, har haft det från och till i några dagar. Alltså jag är aldrig helt frisk. Vad är det
med mig??
lalalla ska lägga mig och kolla på film nu iaf. Har kommit på det absolut skönaste sättet att sova på. Med en jättestor tröja med luva också har man luvan på sig. Gjorde det inatt, har aldrig sovit bättre.
Godnaaaatt


random gammal bild på mig och majsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0