Måndag

Skulle tränat med gruppen idag vid sju. Vart inte så lång träning, för Moa, som hade nyckeln, hade en annan träning då så hon kom typ fem i halv åtta. Vi hann träna i typ 20 minuter sen var vi tvungna att gå till stan där vi hade en annan träning.
Nu har jag duschat, smörjt in mig med BuS osv. Har kollat igenom gamla kort från när jag var en liten bebe också för att jag ska ha det till en uppgift i skulan. Kanske visar några bilder sen  för jag ska skanna in dom wihi.
Kommer inte hinna uppdatera så mycket nu tisdag och onsdag för imorgon har jag genrep från tre till nio ungefär, och på onsdag har vi föreställning hela dagen osv. Men kolla in ni och kolla om jag har uppdaterat. För om man säger såhär, det är inte omöjligt!
Blair typ Inge styckeindelning heller såg jag nu, så hela texten sitter ihop.. hehe NATTTI
Bild från tävlingen förra helgen. hihi fina vi är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0