Om du tror att dialogen löser problem så har du underskattat vikten av att känna och se

Mja hej hej, blogg.se dampar så ni kommer antagligen inte kunna se det här inlägget på några timmar :P:PXD Men jaja, igår kom jag hem vid typ nio. durra osv. sen däcka jag dirr i sängen, fett cool jao! Vaknade vid elva imorse, käkade frulle sen så gick jag dirr ut i solen och stekte som den stekare man är. Ja, det är typ det jag har gjort idag.
Jag boorde gå och lägga mig, men jag orkar inte gå från datorn till badrummet och sen till sängen. För latXD^^<3
Imorgon har jag ingen träning, så jääävulskt schönt. Ska chilla med Frippe och Maja dåå.

Hihi godernatter

hiihi, posar lite :P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0