Tisdagen den 24e maj

Tjoolllahopp.
Idag gick jag upp ur sängen, gick till skolan, hade ett boksamtal, åt kebabburgare till lunch??, fick reda på att jag sänkt mig till g i so och att jag inte kommer att bli höjd igen i bilden ( hon sänkte mig innan jul), började nästan gråta för att jag blev så arg. Gick från bilden för att jag blev så arg, gangsta XD:p

Åkte till stan med Frida, kikade lite, solade. Åkte hem.

Var med Björn, vi drack kaffe och pratade, kollade på en film, gick till björns mormor och hämtade pengar, åt på hillerian, sen gick vi till Forsby-Stigslund/Strömsbro-Hem.

Nu är jag trött och ska sova. och ville ba säga att jag inte har några fler uppgifter, inget plugg, iiinnngentiiing mer innan sommarlovet! Så jävla skönt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0