För kärlekens skull

Hej Pontus:) Rubriken är tillägnad dig :)
Tänkte ta och berätta lite om mina sovvanor. Kan ju börja med att säga att dom inte existerar alls. När jag inte vill somna så somnar jag, och när jag vill somna så kan jag inte somna. Och så var det med det. Hehe nej men jag är trött som ett as nu, men när jag går och lägger mig kommer det att ta typ en timme tills jag somnar. DET ÄGER MITT LIV, älskar att inte kunna sova osv. Till exempel igår när jag skulle plugga så somnade jag med datorn i knät och everything. Somnade även när vi kollade på film på samhäll och dregglade ner bänken:) Nu tänker ni säkert, hon kan ju inte sova på kvällen för att hon sover på dagarna, men så är det icke!!!! För även om jag har lyckats hålla mig vaken kan jag icke sova på kvällen. Icke sa Nicke :)) Och så var det med det :)
En annan grej jag skulle vilja dela med mig utav är att jag har börjat äta som en man:) Tycker om man så why not???? låt mig va
Det här blev tråkigaste inlägget i världshistorien, men det var endast till för Pontus skull så det passar ju :)
godnatt eller något
Här har du något att kolla på ponna:)
Ps. syns inte imorgon på bussen eftersom jag har sovmorgon HAHAHHAHHA. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0