Ge mig en kyss innan du går att bygga en dröm på

Sitter i skolan på projektdag. Några bruttor från swedbank är här och snackar om privatekonomi, rätt intressant faktiskt.  Jag kan ju i allafall säga att man lägger pengar på så jäkla mycket onödigt per år. Och jag kan ju i allafall säga att jag är hungrig som en varg, men jag är glad ändå.

Vill bara säga grattis till lill-Elin som fick runt 200 unika besökare första dagen på sin blogg. gz gumman <3

Nu ska jag fortsätta lyssna på ekonomisnacket.


ekonomihoror är vi allihopa:)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

dedär unika besökarna försvinner lika fort som de kom. de kikade bara in och kolla va de var för tokigheter jag fått för mig

2011-11-08 @ 10:27:53
URL: http://elinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0