hejosv

Hej allesammans :) Nyss hemkommen från skolan och träningen. Nu äre kaffemode ON som gäller aasså:P ska skriva färdigt socalisttalet ikväll som egentligen skulle vart inne förra veckan.. sen börja skriva på min novell som jag ska lämna in en del av imorgon och den har jag inte ens börjat på :)

Ser även att det är många som har kikat in på mitt senaste inlägg, keep on guessing people :))) Ska avslöja vems tighta ass det är senare! Kan även glädja er med att jag ska göra ett liknande inlägg, men med bilder på endast Elin Ericsson! :) Så kolla in här lite senare eller imorgon så kommer ni få er ett gott skratt :)
här har ni ett litet smakprov :)

Kommentarer
Postat av: elinericsson

men de räcker nu!!! väx upp, va gör duuu !?! och de är inte mitt ass, om du nu kommer avslöja det. men de är inte sant!!! BITCH

2011-11-23 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0