Jag kan inte ens stå när du inte ser på

asså tjaaa. Va på breaking dawn igår, den var ju braaa om man säger så. Bättre än dom andra tycker jag, kanske inte bättre än ettan. Men eftersom jag har läst böckerna så blir man ju kanske lite besviken när vissa saker inte är med osv. Tycker även att Kristen Stewart inte borde spela Bella. Hon är ju sjukt dålig, blir irri på henne. Ser deprimerad ut hela tiden. Förstår inte hur hon kan vinna massa priser för sin roll som Bella när det enda hon gör att är att se orolig/ledsen/deprimerad ut. En annan sak jag tänkte på är att Edward och Bella pratar väldigt lite med varandra i filmen? Dom pratar mer med dom andra om man säger så. Konstigt osv. Blev sugen på att kolla på alla Harry Potter filmer efter att Elin la ut en bild på Harry och Ron, så nu har jag laddat ner alla filmerna wohey. Haha tönt jag är, vad. stick bara hejdå
Bästa harry potter filmen är ju när robert är med hehhhe. Snäll skolpojk eller vampyr??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0