Jag vill ha blommig falukorv osv

hej hej hallå. Somnade halv elva igår (<3) så nu är jag en pigg och glad liten tjej som är redo för vad dagen än har att ge mig:))<3 ge mig äventyr!!! nejmen... idag sååå ska jag få tillbaka matteprovet, hihi spännande tihihi. Sen har vi projektdag, undrar vad spännande lärarna har hittat på idag då. Har även en ny projektgrupp, jag är ju självklart bäst i gruppen, ingen snack om saken. Dom andra kommer bli mina små slavar:)) skoja kompisar, love you all, vi är ett team!
sitter och äter några slags flingor som smakar hundmat heh, voff voff, jag är en liten hond!
hihi hejhej :))))

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där bilden stör mig. vänligen ta bort

2011-11-08 @ 12:05:41
URL: http://elinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0