I need proof before I dare to open this heart

Ey yo. Alltså mitt liv är så tråkigt i veckorna, finns inget värt att skriva om. Går liksom i skolan, åker hem pch pluggar lite efter skolan, sen träning, sen sover jag. Sååå vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Förutom att imorgon är det heeeelg, och sen loooooov. Då kommer jag nog få en del att skriva om hihihiihihi.
Är sjukt taggad till måndag också, det ska bli roligt dä. Berättar mer om det senare i livet.

Har ni tänkt på att man förändras som människa för varje dag? När man kommer hem på kvällen så har man upplevt saker, gjort saker som man kanske aldrig har gjort förut, ändrat uppfattning om något och så vidare.

Hehe, babblar jag om nu då. Hejdå godnatt


Här gick jag i nian och var fett cool, men är mycket coolare nu, oj oj oj

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du exakt lika lost ut idag! Här är en tjej som är väldigt osäker på vad du gör med din mun. Putar du med läpparna? Har du en snus? Är det en godis som håller på att ramla ut? jag är helt Clueless ja!!!

2011-10-28 @ 09:35:00
Postat av: Perris

Den frågan funderar nog många över. Jag är själv inte riktigt säker, vet bara att det ser ganska så häftigt ut.

2011-10-28 @ 11:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0