BLOGGRAPE BY ELIN ERICSSON.

hejsan bloggen:) idag är 25% av min grubb sjuk, och vi ska redovisa
det innebär att jag måste lära mig ca 10% mer
och eftersom att jag inte vet själv vad jag ska säga kan dehär beskrivas som kattastrof
om typ en halvtimme ska vi redovisa också, våran grupp är sämst
jag skulle vela bara i elins grupp, hon är bra hon<3
hon vet allt vad hons a säga, hon är så smart, i love her!!!
vårat land är iran, vi ska kunna allt om det, sen ska vi vända det upp och ner
alltså ska vi vända landet till en demokrati, tror jag
svårt va !?!??!? ah helt gaaalet. tror jag vill hem, ah de vill jag faktist.
hejdåååå bloggiiiish. hihih

elin ericsson signing out:p

här får ni mig, i hårig form:)


Kommentarer
Postat av: elinthebest

härli blogg du har syrran(fast att du inte är min syster)

hårig du va på bilden:)

2011-09-27 @ 15:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0