Jag tänker aldrig på dig, bara ikväll

Ameeen tjeena, måndag här, sovmorgonsmode: ON simningsmode: ON.
Börjar kvart i tio med franska on vasa, ska ta på mig min svarta rockelirock så att jag passar in på vasa och inte får arga blickar. Är rädd för alla på vasa, japp. eller inte alla, men nästan. Att det ska vara sånt hat mellan Borgis och Vasa alltså, dont get it, live in peace everyone! Ajaaa, sen har jag siming alltså, har inte ätit något på hela helgen för att se smal ut....:) kidding ova hea, ända jag har gjort är att äta. mmm, skriver om fett ointressant saker nu... hejdå
såg att det inte kom någon bild i förra inlägget, pinsamt XD
borgisfjortis ova hea:) har även på mig mitt "flickvänslinne" som elin man ericsson kallar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0