Svar på tal 2

Anonym om Jag hjärta katter:
Ska du begrava alla efter du har visat tidningen, eller vad har du tänkt? fint gjort av dig iaf

Svar: Om du har läst Mohameds senaste inlägg om mig så förstår du nog vad jag ska göra. Som sagt kyla. Mohameds inlägg: http://www.nattstad.se/mohamedtouzari?id=1993814

anna om Svar på tal:
tycker det du gör är jätte bra!
jag älskar katter!
men jag undrar bara, om du hittar en katt när du är ute, hur får du då med den hem?
tar du den med på en gång i typ en påse eller hämtar du den senare?..

Svar: Tack så mycket, kul att du tycker så! Jag har faktiskt jämt med mig plastpåsar i väskan, men om jag inte har det av någon anledning när jag hittar en katt så går jag först hem och hämtar en påse. Skulle aldrig vilja ta i katterna med bara händerna, tänk vad snuskigt med alla bakterier!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0